Тема: Микола Вінграновський. «Сіроманець» - захоплення й драматична історія
про хлопчика й вовк як приклад гармонії людини й природи.
Мета: ознайомити учнів із найцікавішими епізодами
життєвого і творчого шляху Миколи Вінграновського; опрацювати ідейно-художній
зміст повісті «Сіроманець», акцентуючи
увагу школярів на захоплюючій історії про хлопчика і вовка, яка є прикладом
гармонійних стосунків людини з природою, гуманізмі твору; розвивати пам'ять.
Хід
уроку
1.Відкрийте підручник
на ст. 223. Прочитайте біографію письменника.
2. Перегляньте презентацію за
посиланням
3.Відкрийте підручник на ст.
223-235. Прочитайте повість «Сіроманець» або прослухайте за посиланням
4. Перегляньте фільм за
посиланням
5. Відкрийте підручник на ст.
235. Виконайте (письмово) завдання №1-3.
6. Дайте відповідь на
запитання (усно) №4-10 ст. 235-236.
7. Реальне та фантастичне у повісті.
З’ясуйте, що є реальним, а що фантастичним у повісті М.Вінграновського
«Сіроманець». Результати роботи оформіть у вигляді таблиці.
Реальне і
фантастичне в повісті «Сіроманець»
Реальне
|
Фантастичне
|
Наприклад. Прив’язаність
тварин до людей, їхня вірність, самовідданість, розум та ін.
|
Наприклад. Розмови
Сашка з вовком, думки Сіроманця та ін.
|
УСПІХІВ!
Комментариев нет:
Отправить комментарий